Måndagsmyser

2012-03-26 23:19:00 Underbara barn
» Kommentarer(0) «


Har varit en hektisk dag. Ett evighetspussel att vara förälder. Har blivit en hel del "hot" i form av "gör du inte så nu så kan vi inte göra det sen".

DUMT. Jag vet. Men ibland är det sådana dagar när det känns som inget annat kan hjälpa. Och där står man mitt uppe i det och måste få dagen att gå ihop med tider som ska passas och grejer här hemma som ska fixas.

Är för övrigt noga med att "välja striderna", annars skulle det bli tjafs i princip dygnet runt.

För några timmar sedan kändes det som att "åh detta går inte", men nu sitter jag här i soffan och är nöjd över att allt ordnade sig. Hyfsat städat hus, flera omgångar tvätt tvättade, disken i diskmaskinen, barnen sover och jag har till sist fått i mig lite kvällsmat och hunnit se Familjen Annorlunda på Play-tv.

Föräldramötet var riktigt bra, mycket vettig info.

Natti natti alla goa

Trackback