♥ Lycka fångad med bilder - Detta gör mig SÅ GLAD ♥

2012-03-21 11:04:22 Kärlek
» Kommentarer(2) «


Har ägnat en stund till att strukturera upp mina kategorier och fixa så att de senaste inläggen är i rätt kategorimapp.

Och som vanligt hamnar jag i fällan att kolla igenom gamla blogginlägg.

N O S T A L G I.

Hittade ett inlägg från 14 september 2010 och kunde bara inte låta bli att kopiera det rakt av och publicera det på nytt:

Foton som gör mig glad. This is my life!

Jag & Tindra.

Jag & älskling.


Vårkänslor 2010.


Gamla goa foton som påminner om svunna tider.


Min bonus & jag i lyckorus i Bulgarien 2009.


Vi tre, vintern 2008/2009.


Det finns inget vackrare än att bära på ett barn.


En vårdag 2009.


En sommardag 2010.

Älsk på Lanzarote våren 2008.

Jag & P på flyget till Bulagrien 2006.


Min brandman ;)


Lycka är i ett ögonblick.


Finns det något vackrare skratt än Fias?

Hur söt får man vara?


Mina bästa vänner.

Jag kommer aldrig bli riktigt vuxen.

Livet ska vara fyllt av sol och bad.

Du och jag.

En underbar utekväll med en underbar Jenny, som jag hoppas kunna lära känna bättre.
Kanske bästa nyårsafton ever? Becca - Du finns alltid i mitt hjärta.


25 år tillsammans, vi siktar väl på minst 25 år till min bästa Anna?


Att resa utomlands ger perspektiv. Det ger mig energi!!

Världens finaste Nova. Vad vore livet utan världens i särklass bästa pappa/morfar?


Tjejkväll i stan sommaren 2008.

Jag Älskar Dig P.


Lycka att få klä ut grannflickan.

De finaste jag vet.
Ibland är livet bara för bra för att va sant.

Vi föralltid älskling. Och vår guldklimp Albin. Tänk att han är vår. Vårt kärleksbarn.

Goa Melker våren 2009.

Puss på er.



♥ Mitt hjärta slår för er.

Kommentarer
Postat av: Becca

men är du inte för underbar! vilket superfint inlägg! Puss puss puss på fina dej:-)

2012-03-21 @ 22:12:57
Postat av: Anna

Becca: Du är underbar! Är SÅ glad att ha dig i mitt liv.

2012-03-22 @ 21:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback