Nystädat

2012-01-16 18:58:21 Vardagsbabbel
» Kommentarer(1) «


Älskade N har städat hela huset. Underbart. Så skönt att bara kunna slappna av en sådan här kväll och slippa störa sig på damm här och där.

Plockandet av leksaker och kuddar och annat är ett evighetsfördriv, men vi försöker hålla undan så gott det går. Personligen så känner jag mig stressad när det är stökigt, så jag måste alltid plocka undan innan jag kan sätta mig ned framför datorn eller tv:n eller göra något annat.

För övrigt har jag varit iväg och hämtat vår nyreparerade bil som dog förra veckan. Trist med oväntade utgifter. Har även handlat och varit hos frisören med bonussonen som var i stort behov av en klippning.

Nu tar jag måndagskväll med familjen ♥

Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Max 3 år

Ja plockandet är verkligen ett evighetsgöra. Vi försöker också hålla undan mycket här hemma så det inte spårar ur. Marcus går och städar hela tiden tycker jag. När jag kom hem från jobbet idag kl. 17 så låg han på knä i hallen (tvättstugan) och dammsög under skostället och skåpen. Han och Max hade bara varit hemma i tio minuter men han kunde inte slappna av för det var grusigt i hallen =). Tur att jag slipper =)

2012-01-16 @ 20:09:49
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback