Härliga fredag

2012-12-07 13:37:30 Vardagsbabbel
» Kommentarer(1) «


Tog några ordentliga krafttag igår och fick en hel del gjort. Fortfarande mycket som borde göras, men idag tar jag mig en mysdag med barnen. För det är jag värd.

Framförallt, för det är barnen värda.

Tack för kommentarer på förra inlägget!

Har oerhört svårt att koppla av när det är stökigt här hemma, så idag när det är bortplockat och dammsugningen är gjord känns det så skönt. Kanske tillochmed kan unna mig att sitta i soffan en stund och se på ett helt program. Händer inte allt för ofta.

Håller tummarna för min bonus som har matteprov idag. Sista provet innan jullovet!

Bästa fredagen till er mina goa läsare <3

Och just det... en liten plan för dagen har jag: egentid på närmsta köpcenter ikväll. Har några klappar kvar att hitta.


Kommentarer
Postat av: Karolina, mamma till My ❤

Stor kram! Vet hur du känner, tycker också det är så jobbigt att ha stökigt hemma, och stökigt blir det jj med de små liven. Stor kram

2012-12-09 @ 22:07:38
URL: http://lillamys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback