Älskade Albin 4 år !!

2012-08-28 15:56:28 Albin fyller månader & år
» Kommentarer(1) «


Har helt missat att skriva om min sons födelsedag, som vi firade på vårt älskade Bohus-Malmön.

Känns overkligt och fantastiskt roligt att Albin har blivit 4 år och nu mer är en sådan framåt och sprudlande kille.

LYCKA för honom just nu är att CYKLA med kompisarna på gatan. Så fort han kommer hem från dagis så säger han "får jag leka med barnen nu?". Innan vi ens har hunnit in i huset så är han iväg på cykeln och ska plinga på någon av de andra barnen som bor i närheten.

Han är en sådan obeskrivligt charmig människa som jag älskar mer än allt annat på denna jord. Jag är stolt över att vara hans mamma och hoppas att han alltid kommer förstå det.

Hans stora intresse för fiskar och andra djur i havet/sjön har riktigt blommat upp denna sommaren. Bland annat så har han fiskat makrill med sin morfar, och det är nog ett minne för livet. Han visar genuint intresse för det mesta som har med havet/sjön att göra och älskar att åka motorbåt. Min pappa kommer ha många roliga dagar med Albin! :)


Kommentarer
Postat av: carro

åh, vi måste till Universeum nästa gång ni är här. Albin skulle älska det - massa fiskar, hajar o grejer. Eller kolla fiskarna på Sjöfartsmuseet. :)

2012-08-30 @ 20:18:31
URL: http://arrow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback