Mirakel

2011-11-07 21:54:36 Saga i magen
» Kommentarer(0) «


Tar natten istället för att se på det inspelade avsnittet av Ensam mamma söker. Är SÅ trött. Men pyret håller sig vaken och buffar runt i min mage hela tiden. Nu känner jag tydliga kroppsdelar som trycker sig åt olika håll. Det är verkligen ett mirakel detta med att vara gravid. Och jag vill att ni ska veta att det är något som jag har kämpat för att bli, jag är en av dem som vet att detta inte är något att ta för givet. Att bli med barn är inte som att beställa något på postorder. Jag håller mina tummar för er andra som kämpar och känner med er <3 J, du ska veta att jag hoppas för dig och E - varje dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback