Underbara Astrid Lindgrens värld

2011-05-24 23:51:02 Resor
» Kommentarer(3) «


Vi kom iväg till vårt älskade Astrid Lindgrens värld, men tyvärr så var P för hängig för att följa med. Han stannade hemma hos sin mormor och blev ompysslad. Jag ville boka om resan men han insisterade på att han ville att vi andra skulle komma iväg och ha det kul. Älskade ♥

P laddar istället inför vår bokade resa till High Chaparall, dit vi ska i början av vår semester i juli.

"Pippis" värld var även detta år helt fantastiskt underbart. Jag älskar verkligen hela parken med alla olika små stadsdelar och sagoplatser. Härlig personal, toppenbra skådespelare, god mat och många toaletter ;)

Vi var fem familjer som åkte dit tillsammans så barnen har haft mycket kul ihop. Och vi vuxna har hunnit umgås, vilket inte blir så ofta på vardagarna.


Kommentarer
Postat av: Therese

Hej Anna!

Ja vad skoj att du kom fram och hälsade. Jag blev helt stum, inte precis det man väntar sig när man åker någonstans haha. Man blir lika chockad varje gång någon säger nåt om ens blogg, ibland glömmer man ju bort att folk läser.



ALV var fantastiskt och jag känner precis som du, att jag vill återkomma om något år. Tänker att Maja ska bli lite större och iaf ha sett ett par utav filmerna.



Kram på er

2011-05-30 @ 08:12:46
URL: http://fesan.webblogg.se/
Postat av: FruSofie

Hej Anna!



Vad kul att du med hade en härlig helg på ALV men synd att jag missade dig, vilade i stugan (var sjuk) när du kom förbi och hälsade på Fesan =)



Det var verkligen underbart där ja, måste tillbaka om några år!



Hoppas allt är bra,kram!

2011-06-01 @ 10:59:34
URL: http://alltforforaldrar.se/frusofie
Postat av: Sara - Mamma till Max 2,5 år

Tack Anna! Tröjan är korallfärgad och är nyköpt från Ellos. Verkligen somrig och bra! Sminkad är jag dock inte på bilden men var ju skönt att läsa att det i alla fall ser ut som det =)!



kram till dig och hoppas ni har det bra!

2011-06-01 @ 22:10:55
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback