Vacker marsdag

2011-03-19 16:36:27 Helg
» Kommentarer(3) «




Nyss hemkommen från en promenad här på ön. Gick ut till en badplats och njöt av sol och utsikt över den snötäckta isen. Den lilla ön som ni kan se på fotot rakt fram, är en av de öar som vi brukar åka båt till på sommaren. Mm, längtar!!

Sedan jag skrev här sist så har vi varit på en galet kul helg i Stockholm. Albin hann friskna till så han kunde vara här hemma med mina föräldrar. Så helgen blev en riktig må-bra-helg tillsammans med älskling och P som hade sportlov.

Förra helgen hade vi hemmfest med bästa vänner ♥


Jag har även börjat ge min bonussons rum en ny inredningsstil. Så här såg hans rum ut före:


Före


Före


Före

Efter lite fix och nya detaljer så blev det så här:


Efter


Efter

P gillar (till min stora förtjusning) denna snygga New England-stil, så pö om pö ska jag fortsätta att inreda hans rum i denna anda. Han har nu fått nya gardiner som passar in och tanken är att jag ska köpa en matta med stjärnor på samt två nya kurkor med samma tema. Tror även att vi ska byta ut hans Zebra-tavla mot någon annan.

De svartvita grejerna som han hade förut har jag nu flyttat upp till kontoret där det passar bättre. Så där blir även Zebra-tavlan bra sedan.

Nu blir det en tur till affären och ikväll sitter jag, Albin och N bänkade framför Flygande mattan och Svaleskär - två helt underbara barnprogram!

Kommentarer
Postat av: Petra

Trevligt att ramla in på din blogg! Hihi... New Englandstilen är så fin... önska jag hade lite mer inredningsfeelings, men är inte så bra på sånt, hihi. Kram kram

2011-03-26 @ 21:27:29
URL: http://petraekf.blogg.se/
Postat av: Anna

Petra: tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka! Kram

2011-03-27 @ 13:02:04
Postat av: Sara - Mamma till Max 2,5 år

Tack va gullig du är! Är det bra med er? Trivs ni i nya bostaden? =) Kram

2011-04-10 @ 14:28:04
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback