Long time no see

2011-06-28 13:15:43 Kärlek
» Kommentarer(2) «


Eller hur brukar man säga?...

Solen skiner och sommarvärmen är äntligen tillbaka. Jag gör min sista arbetsvecka innan semestern och det känns så himla bra. Bortsett från en kraftfull förkylning så kan jag med gott samvete säga att livet leker.

För att ni ska kunna se mer av mig här i bloggen så får blogg.se se till att fixa en app till Iphone så att jag kan blogga med telefonen. Öppnar knappt datorerna hemma längre.

Nästan hela juli blir en månad tillsammans med dem jag älskar allra mest - min familj. Som start på semestern åker vi till High Chaparall på söndag. Ingen stor dröm för mig precis, men vad gör man inte för sina grabbar? ;)

Sedan åker vi vidare mot vår älsklingsö på västkusten och tillbringar förhoppningsvis många sköna sommardagar där. och i augusti har vi en riktig solglimt att se fram emot - en veckas ledighet i Turkiet. Jag älskar resor.

Sommar. Mm. Smakar på ordet. Finns det något bättre?

Vill även passa på att skriva en rad till min svärmor som har tagit på sig sina vingar och lyft från jorden.
Vi saknar dig så mycket och kommer alltid att ha dig som en stark förebild. Du är tveklöst den starkaste människan jag har känt. Nu hoppas jag att du har ro och frid och slipper lida. Barnen saknar dig mycket och jag lovar att vi alltid ska berätta om deras dagar tillsammans med dig här på jorden. ♥

Kommentarer
Postat av: Jennie

Så fint du skriver, vännen! Och du har rätt; sommar är fantastiskt <3 Kramar till dig och familjen

2011-06-28 @ 22:23:44
URL: http://melkersmamma.blogspot.com
Postat av: Nikita

tack för din fina kommentar =)

Håller me dej blogg.se borde fixa så man kan blogga me bilder osv från iphone.



om du är i v15, så har du väl bf ca 2veckor före mej, skojj =)

2011-08-03 @ 21:49:13
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback