Ögonen i kors

2010-11-04 23:39:42 Kärlek
» Kommentarer(1) «


Har inte varit så här trött på länge. Höstmörkret har slagit till och jag suktar efter sol och energi. Detta är den värsta tiden på året för mig. Jag behöver värme och ljus.

Är ändå väldigt nöjd med veckan som gått. Har varit effektiv på jobbet och nu ikväll har jag börjat fila på en helt ny stil på dykarklubbstidningen som jag producerar. Så gött när jag väl tar tag i det, då kommer skaparglädjen snabbt fram och det är svårt att slita sig från Indesign. Skulle gärna jobba på ett par timmar till men mina ögon går i kors av trötthet och i morgon är en annan dag...

Dags att ladda med sömn för att orka med veckans sista vardag. Puuh.

I morgon kommer äntligen min bonusson hem. En vecka utan honom har känts som evigheters evigheter. Det ska bli SÅ myyyysigt att krama om honom på flygplatsen och få köra honom hem så att familjen är komplett igen.

♥ Mitt hjärta slutar aldrig slå. Kärlek till er alla. En extra dos kärlek till mina fina goa snälla underbara svärmor som kämpar mot cancern - jag önskar att jag hade tid och ork till att hälsa på dig oftare. I morgon kommer jag och håller din hand.

Kommentarer
Postat av: Britta Bloggar

Vad fint!

2010-11-09 @ 21:55:13
URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback