Albins senaste outfits

2010-05-01 19:50:28 Albin fyller månader & år
» Kommentarer(2) «




Den 21 april blev min snussis 21 månader. Här kan ni se några av hans senaste outfits. Mycket turkost nu och igår när vi skulle gå till brasan var han en riktigt liten snygging i jeans, kotröja med grå stickad väst över och till det sina nya vita sneakers.

Hängselbrallorna, a lá 70-talet, i froté med groda på är köpta hos Me&I.
De tuffa ljusa jeansen med stjärnor på är från Lindex.
Kotröjan som egentligen är en pyjamaströja finns på Kappahl.

Den gröna drakdräkten köpte jag redan i höstas på Lindex och resten av kläderna som är med i collaget är mycket uppskattade gåvor från vänner med barn som växt ur dessa kläder.


Kommentarer
Postat av: FruSofie

Jag kollade mina mail då jag inte läst något från dig och dem had eju hamnat i min skräppost=( Kollar aldrig där annars så det var inte meningen att "dissa" dig!

Ja nu är ju designen på plats hihi, blev nöjd med den=)



Hoppas allt är bra hos er och att ni har en fin helg!

2010-05-02 @ 07:54:17
URL: http://frusofie.se
Postat av: Sara - Mamma till Max 1,5 år

Va fint =)



Max har också mycket turkost just nu!

2010-05-02 @ 21:43:12
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback