Yngst och svagast

2010-03-03 16:37:26 Vardagsbabbel
» Kommentarer(1) «


Har haft ännu än härlig dag tillsammans med Albin. Kan erkänna att jag struntade i städningen och gick ut på en långpromenad istället. Sedan har dagen bara sprungit iväg och nu är det strax dags att fixa middag. Kanske kan hitta en stund för städning när älsk har kommit hem så att Albin har någon att umgås med under tiden.

P rindge förut och berättade att han hade varit i en leksaksaffär och köpt upp sportlovspengarna vi gav honom ;) Det var inte tänkt att de skulle användas till sånt men men... Hoppas han har det bra i alla fall och får möjlighet att vara utomhus mycket under veckan.

Imorn ska jag och Fia komma igång med träningen igen! Uschamejja vad många veckor som har gått sedan sist nu... Kommer kännas pinsamt att gå dit men efter ett par veckor kanske vi hänger med i svängarna igen?! Hihi. Jag kan ärligt säga att jag är sämst i den där träningsgruppen. Yngst och svagast och med sämst kondition. Lite illa till mods känner man sig allt när det står en tant i 70-årsåldern bredvid och kör järnet rakt igenom hela passet.


Kommentarer
Postat av: Sara

Ibland får städningen prioriteras bort =)



Det är därför jag inte tränar för jag känner mig så mycket sämre än alla andra! Jag är extremt otränad =)

2010-03-03 @ 22:31:54
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback