En drömmare

2010-03-18 20:37:30 Känslor
» Kommentarer(1) «


Blandade känslor just nu. Mycket upp och ner. Berg och dal. Men jag är ju en drömmare. Så hoppet finns ju kvar. På det viset är jag väldigt stark. Jag kan bryta ihop inuti. Men vara glad utåt.

Ibland har jag en stark längtan efter att vara en av dem som så lätt kan skaka av sig. Skaka av sig alla känslor. Och gå vidare. Gå vidare utan ärr i själen. Utan ledsamhet i lungorna. Vara oberörd.

Men den förmågan saknar jag. Jag berörs. Jag känner. Jag såras. Men utåt är jag glad. Jag är hon som alltid ler. Hon som alltid skrattar.

Misstolka mig inte nu. Jag har nära till glädje och skratt. Det är äkta. Men inom mig bär jag på mycket. Jag är en drömmare. Både på gott och ont.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Det låter som att du är lite ledsen just nu... Hör av dig på något sätt om du vill prata... med mig alltså ;)



Kram kram, hoppas du skakar av dig dina bekymmer och tankar!

2010-03-18 @ 20:45:18
URL: http://melkersmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback