Vilket underbart vackert modernt tal!

2010-06-20 12:18:59 Högtider
» Kommentarer(1) «


Jag fullkomligt älskar Prins Daniels tal till Kronprinsessan Victoria!!!! Underbart att höra ett så avslappnat tal som verkligen kommer direkt från hjärtat - han lyckades fånga ögonblicket och, av tystnaden under talet och de enorma applåder efter talet att döma, även fånga allas uppmärksamhet på ett mycket positivt sätt.



Jag har inte läst en enda skvallerrad inför bröllopet och inte heller lagt tid på att "lära känna" Daniel via medierna under dessa nio år som han har funnits vid Victorias sida. Det är jag glad för, för jag tycker att detta tal där han själv framträdde inför alla säger så mycket mer.

Har för lite kunskap om monarki och republik för att kunna ta ställning till vad jag föredrar. I vilket fall som helst så tror jag att Daniel och Victoria kommer vara bra representanter för Sverige. Jag har alltid gillat Victoria och tror på hennes kärlek till livet och världens barn.


Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Max 1,5 år

Tack för din kommentar hos mig <3



Daniels tal var alldeles alldeles underbart =)

2010-06-20 @ 23:24:01
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback