Min senaste vecka i bilder

2010-06-12 14:54:46 Högtider
» Kommentarer(2) «



Pappa & älsk slet med utbyggnaden av altanen - Tack älskade ni!!


Vackra blommor och nya altanmöbler i 25-årspresent :)


Blommorna från morfar gjorde mig väldigt glad.

 
Min "låtsas"lillasyster Olivia hade bal - vackrast av dem alla så klart!


Redan starka band mellan dessa två underbara människor.
Albin var dock blyg för alla fotografer som stod runt omkring.


En bild säger mer än tusen ord. Själv blir jag rörd till tårar av glädjen som finns förevigad genom detta foto.


Sis, för alltid du & jag.


Snuttes skolavlutning. Till hösten början han 5:an...


Sommarlov!!!


De vackraste jag vet.


P och vår granne H. Vädret var ej på vår sida igår.


Sommartårta.



Fadder Anna och Albin - ett bra team!


Nu sticker vi till Kolmården. Trevlig sommar bästa läsare!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Välkommen tillbaka, kära Anna! Vilka fina bilder du bjuder oss på och stort grattis i efterskott! Här firar vi födelsedag imorgon - igen! KRAM

2010-06-12 @ 19:43:26
URL: http://melkersmamma.blogspot.com
Postat av: Stefan

Gôtt med altan, hoppas det blir fint väder oxå...

2010-06-19 @ 18:30:51
URL: http://blogg.passagen.se/rekord-57/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback