Live från Kolmården

2010-06-14 10:33:41 Resor
» Kommentarer(1) «


Är på Vildmarkshotellet och mår gôtt! Min älsklingar blev väldigt glada över min överraskning och att hotellet har SPA-avdelning med flera härliga varma pooler sparade jag som en extra surprise fram tills igår då vi skulle checka in.

Nu är N och barnen nere vid poolerna och själv ska jag ta och packa ihop våra grejer inför "flytt" till stugan som jag har hyrt. Bara några kilometer bort och precis vid Bråviken. Innan vi åker till stugan ska vi spendera ännu en dag i djurparken. Idag är det Bamses värld, Barnens lantgård och kamelridning som står överst i planeringen.

Nej, nu ska jag skynda mig med packningen och sedan varva ner i bubbelpoolen en stund.


Kommentarer
Postat av: Emma

Låter som en toppen semester! Se till att njuta av tiden så mycket det går och ta hand om er!!!! :) Kram kram

2010-06-14 @ 19:59:24
URL: http://korsbarsgron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback