Crazy computer!!

2010-06-11 18:27:19 Vardagsbabbel
» Kommentarer(1) «


Min alldeles för låååånga paus här på blogg.se har orsakats av mycket på jobbet, mycket att göra här hemma på kvällarna samt fel på datorn.

Har tänkt lämna in datorn på reparation hos min kompis F i ett par veckor nu. Kanske tur att jag inte gjorde det för nyss när jag teststartade den så funkade den helt plötsligt igen. Lycka!!!

Kommer dock bli en bloggpaus här igen eftersom det är dags för mig och familjen att ha semester i några dagar. Eftersom jag fyllde 25 år i tisdags så har jag ordnat en överrsakningsresa för mina godingar. I morgon drar vi iväg och P har ingen aning om vart vi ska.

De senaste dagarna har varit totalt crazy med massa kul men stressigt. Min födelsedag, utbyggnad av vår altan, min kära Olivias student, massa nya uppdrag på jobbet och denna stora dag med Snuttes skolavslutning samt firande av mig.

Nu sitter jag i soffan och bara pustar ut. P är hos sin mormor och Albin är hos sin mormor och morfar. Snart ska jag och älsk bara slappa och äta räkor. Mmmm.

Sommar, sommar, sommar. Juni är äntligen här och jag är SÅ redo för en varm och LÅNG sommar.

Puss på er - OCH NI SKA BARA VETA VAD JAG SAKNAT ER!

Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Max 1,5 år

Grattis i efterskott! Hoppas ni får en trevlig semester =)

2010-06-12 @ 19:54:29
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback