Sommar för mig är...

2010-07-14 11:33:29 Vardagsbabbel
» Kommentarer(1) «


Sommar för mig är:

Sol och bad...


Middagar med familj och vänner...




Sena kvällar tillsammans med familj och vänner...






Att åka på Vänern i mina föräldrars båt...


Lata dagar på öar i Vänern...




Att se barnen fiska med morfar (min pappa)...


Att se Albin somna i ruffen på väg hem från en dag på sjön...


Krabbmete i Bohuslän...


Promenader på Bohus-Malmön...


Skaldjur...


Kvällsdopp (oftast för min bonusson) vid vår brygga på västkusten...


Att njuta av ljumna sommarkvällar...




Sommar för mig är väldigt mycket BOHUSLÄN och dit åker vi idag igen!!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Halloj världen! /Inger

Härligt! Ha det bra i Bohuslän! :)

2010-07-15 @ 10:12:26
URL: http://blogg.aftonbladet.se/halloj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback