Skön sommarkväll väntar!

2010-07-01 16:38:16 Kärlek
» Kommentarer(2) «


Igår och idag har jag varit hemma med en tusslig 1-åring som haft feber i två dygn. Har även jobbat en hel del här hemifrån - fått massa gjort, till och med mer än vanligt ;) Kanske för att jag inte har haft min roliga kollega Jimmy att skratta tillsammans med.

Nu är äntligen min sambos jourvecka till ända och min son är pigg trots att febern inte helt är borta. Detta ska vi fira med att ta en promenix till en restaurang och njuta av middag tillsammans. En hel skön sommarkväll väntar (+ ett par timmars jobb ikväll som jag själv tagit på mig.) Livet börjar kännas ganska underbart igen. Och i morgon drar vi till västkusten för en långhelg på vår favvoö. Yippie!!!!

Massa lööööööööv (love) till er!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ha en jätteskön semester på västkusten :) Kram Melker och hans mamma

2010-07-01 @ 21:14:15
URL: http://melkersmamma.blogspot.com
Postat av: Sara - Mamma till Max 1,5 år

Mums va gott att gå och äta på restaurang på kvällen =). smaskens!! Hoppas ni får en härlig semester =)

2010-07-01 @ 22:48:29
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback