21 juli för två och ett år sedan

2010-07-20 22:40:50 Albin fyller månader & år
» Kommentarer(1) «



21 juli för två år sedan. Efter flera månaders förvärkar och några timmars kraftiga förlossningsvärkar födde jag min underbara son kl 04.22 21 juli 2008.


21 juli för ett år sedan. Albins ettårsdag firade vi med balonger, sång och roliga presenter.

I morgon blir mitt hjärta 2 år. Det är med stor glädje jag ser honom bli så stor, samtidigt saknar jag redan dessa två första år i hans liv som vi snart har passerat.

Det sista han sa innan han somnade nu ikväll var:

"Min glass"

och

"Min pappa"

Det är hans första riktigt tydliga tvåordsmeningar. Tidigare har han sagt två ord i rad men med lite längre tid emellan. Till exempel brukar han säga "Dyk .... Båt" och "Brand.... Man". Det är ju i och för sig inte tvåordsmeningar utan ihopsatta ord.

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ett stort grattis Albin!! Hoppas du får en jättebra dag med massssssssor av paket! Kramar från Melker och hans mamma :)

2010-07-21 @ 02:19:27
URL: http://melkersmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback