VARFÖR kan man inte ladda upp collage längre?

2010-01-02 14:01:29 Vardagsbabbel
» Kommentarer(2) «


Är det någon på denna jord som kan förklara för mig varför jag inte kan lägga upp collage och bilder redigerade i photoshop längre???? Det är så fruktansvärt störande. Det går inte ens att lägga till en ram på en bild, spara som jpg. och sedan ladda upp här. VARFÖR?? Har Blogg.se ändrat några inställningar för detta?

Det skumma är att jag kan ladda upp collage och liknande som jag gjorde typ förra året och som redan har funnits med här i bloggen.


Kommentarer
Postat av: Sara

va konstigt! jag kan tyvärr inte svara på varför för jag redigerar inte i photoshop längre! hoppas det löser sig!

2010-01-02 @ 15:07:50
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Nikita- mamma till Albin

tyvärr så vet jag ej , sparar du dem som jpeg bilder så borde det ju gå , mitt tips är att mejla kundservicen på blogg.se =)

2010-01-02 @ 16:31:49
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback