Solsken men ingen lust

2010-01-10 11:39:53 Vardagsbabbel
» Kommentarer(3) «


Det är så fint väder ute idag. Snön riktigt gnistrar i solskenet. Ändå har jag ingen lust att gå ut. Har ju varit så galet kallt här. Idag är det liiiite mildare, bara -14 men ändå är det så kallt så fingertopparna domnar bort när man går utanför dörren. Bor ju nära Vänern så när temperaturen sjunker under tiostrecket är det nästan FÖR kallt. Ännu värre vid kusterna ju. När det bara är ett par minus vid stugan så är det som vi har det här nu.

Har hört att ca -20 här är som ca -30 uppe i Norrland och att det beror på skillnaden i luftfuktigheten. Vet ni om det stämmer? Själv har jag tyvärr aldrig varit längre upp än Dalarna.


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej fina Anna!



Tack för alla designtips! :)

Stjärnblänken har jag gjort med brushes i Photoshop, liknande de här: www.brusheezy.com/brush/282-Star-Brushes



Varma kramar!

2010-01-10 @ 15:22:47
URL: http://vildljus.blogg.se/
Postat av: Lina F

Svar: Tack så mycket! =) Jag har gjort lenare hud i Lightroom :)

2010-01-10 @ 15:52:21
URL: http://linafoto.blogg.se/
Postat av: Inger

Halloj! Nej, jag vet inte hur kallt de har det i Norrland just nu även om jag bott i Luleå, men säkert är där svinkallt ;) Här har vi bara minus en grad just nu. Så det är helt klart drägligt, särskilt som jag fick ett par varma vinterskor/stövlar igår så jag gick en promenad i solskenet idag och fotade idag. Bilder kommer strax på min blogg.

2010-01-10 @ 17:13:51
URL: http://blogg.aftonbladet.se/13829/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback