So you think you can dance

2010-01-13 23:57:47 Vardagsbabbel
» Kommentarer(0) «


Jag har blivit lite smått fast i tv-världen. Har inte följt något program sedan Ensam mamma söker i höstas, men nu är det ganska många bra program som går. Känns som rätt tid på året också för nu är man ju så trött på allt vad vinter heter. Eller det är i alla fall jag. Vill ha vår nu. Så jag kan lika gärna sitta inne och se på tv och blogga. Nej då, så tragisk ska jag inte vara. Men de senaste dagarna har jag varit så j-vla trött. Alla delar i hela kroppen känns utmattade. En promenad känns helt omöjlig att genomföra. Inte det minsta sug för att vara ute och röra på mig. Jag som älskar soliga vinterdagar. Nu känner jag mig bara frusen och orkeslös. Har inte ens orkat städa bort adventsstjärnorna och julgranen.

Och ändå låter jag tiden dra iväg på kvällarna. Strax midnatt och här sitter jag och babblar om allt och inget. Har en stark känsla för att det är verbet SOVA som jag borde syssla med.

Så god natt kära blogg. I morgon är en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback