Lördag känns som söndag

2010-01-16 13:56:14 Helg
» Kommentarer(0) «


Hade en toppenkväll igår! Mina föräldrar kom hit när jag bjöd på fisksoppan. Soppan var riktigt god och kommer vara en kär favorit för oss som älskar fisk- och skaldjur. Ska lägga upp receptet här senare och kommer även visa upp nya kläder som jag fick från mamma och pappa igår. Det var som rena rama julafton när de kom hit, de har nämligen varit i Las Palmas, Gran Canaria i två veckor och där har de shoppat på rean till oss!

Alla mina presenter är från Berskha, min absoluta favorit klädbutik! Tack söta rara ni ♥ (ingen av dem läser min blogg men känns bra att tacka dem här ändå).

Även "Hemliga D" dök upp här hemma igår. Trevligt med folk i huset! Jag har själv växt upp helt utan stora kalas och nästan helt utan gäster hemma, så kanske är det därför jag älskar att ha folk här hemma hos mig och älsk?!

Nu ska jag rensa barnens garderober - Wiiihooo, eller vad säger man?

Förresten, angående rubriken - denna lördag känns lite smådepp, nästan lite som en söndag. Albin är fortfarande sjuker... Igår hade han 39,9 i feber och varje dag spyr han upp massa slem. Han tyckte i alla fall att det var mysigt att ha mormor och morfar här igår och somnade gott när morfar nattade honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback