Varning för vårkänslor!

2010-02-24 21:23:03 Kärlek
» Kommentarer(1) «


Har tappat suget för det här med vintern så här kommer en rejäl vårbombning till er alla som längtar i kapp med mig.


2 april 2009 - Förstår ni? Om cirka en månad är april här!






Maj 2009 - Underbara galet sköna maj. Bara en sådan sak som grönt gräs. Mm ljuvligt. Till och med så att jag längtar efter maskrosorna.


Albin upptäckte naturen utanför vår lya



Våren skapar glädje och gemenskap! Mysig vårkväll hemma hos bästaste grannarna ♥.


Poolen var en bra investering (synd bara att den ej lades i skyddat förvar efter nermonteringen, utan nu mer är begravd i snömassorna här utanför).


Mors dag i min mormors underbara trädgård med utsikt över Vänern (ja där bakom all grönska!).


Docksöt son jag har.


En av många härliga sommarvarma majkvällar 2009.

Oj, oj, oj vilken helt fantastisk vår vi hade förra året. Vad väntar i år? Översvämning (!) och blask fram tills juni. Näääe då, jag har beställt en varm och skön vår ska ni veta.

Kärlek i överflöd



Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken tur att du har beställt en varm och skön vår.:) Det känns lite avlägset just nu. Men så man längtar efter värmen och solen igen. Ska inte klaga, det är ju underbart med all denna snön och att det är en riktig vinter... Men nu får det ta och räcka för iår. Vaknade i morse och allt det man skottat bort för att kunna ta sig in på uppfarten igår, är nu tillbaka på ruta ett igen när snöplogen tagit det nyaste snöfallets snö och plogat undan från vägen upp mot våran uppfart.... Yippi..



Passar även här på att tacka dig för hjälpen:) Och hoppas att jag inte var kort i tonen igår när du ringde, var så konsentrerad på att höra vad du sa pga den dåliga teckningen inne på Åhlens..:)



Kramar i massor till dig vännen, vi ses o hörs snart..



KRAM

2010-03-01 @ 12:47:34
URL: http://korsbarsgron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback