Softisdag

2010-02-09 11:36:56 Vardagsbabbel
» Kommentarer(1) «


Jag och P hade det kanon i söndags då vi åkte slalom, och idag är han iväg med skolan till samma skidbacke. Så denna dag startade jag med att skjutsa honom till bussen och sedan åkte jag och Albin till dagis och hälsade på i cirka en timme. Imorn är det äntligen dags för Albin att vara på dagis igen! Tog en liten mjukstart idag eftersom han inte har varit där på länge.

Efter dagisbesöket fikade vi på ortens lilla café och nu är vi hemma och ser på Teletubbies. Strax lunchvila för snussisen.

En soft dag med andra ord.


Kommentarer
Postat av: Sara

Låter som en väldigt skön dag =) Och vad roligt med skidåkning i söndags!



apropå din kommentar i min blogg så är det tyvärr ingen tävling!

2010-02-09 @ 13:24:24
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback