Har spenderat helgen in hell

2010-02-01 10:38:45 Vardagsbabbel
» Kommentarer(2) «


Vill inte sprida massa negativ energi i denna blogg. Min blogg ska ju handla om livets glädje och massa kärlek. Känner dock att jag vill förklara mitt blogguppehåll. Det har varit helt ofrivilligt och orsakat av vintekräksjukan.

Sedan i lördags kväll har jag befunnit mig i helvetet. Strax efter femtiden på lördagen kändes det som de flesta funktioner i min kropp slogs ut. Jag hade jätteont i magen och kunde bara ligga still på golvet. Värst var det när hela mina ben och alla mina fingrar domnade bort och det brusade i huvudet.

Natten till söndag var vidrig. Det blev inte många minuters sömn. Jag kände mig helt slut men kunde inte somna. Korsryggen värkte som aldrig förr och kroppen var liksom spänd och hela tiden beredd på att behöva rusa till toan. När man trodde att det inte kunde bli värre drabbades min sambo av samma hemska sjuka. Panik. Hur skulle vi kunna ta hand om Albin? Som tur var blev jag friskare och det allra bästa var att P höll sig frisk. Han var en ängel hela gårdagen och hjälpte oss med det mesta. Mina föräldrar handlade och hängde varorna på ytterdörren. Skönt att man har en så bra familj.

Idag är vi fortfarande väldigt utmattade men i jämförelse med gårdagen mår vi bra. Känns som ett stort steg att orka slå på tv:n, sätta igång datorn och överhuvudtaget orka lyssna på några ljud och orka ha ögonen öppna när det är ljust i rummet.

Jag hoppas SÅ att ingen av er behöver drabbas av vinterkräksjukan.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Era stackare :( Det är verkligen mardrömmen om man skulle få VKS!! Vilken tur att det inte smittar via bloggen hihi



Krya på er ordentligt nu!

KRAM

2010-02-01 @ 20:44:33
URL: http://melkersmamma.blogspot.com
Postat av: Amanda

Åh fy! Kräksjukan är absolut den värsta av dom alla. Hoppas ni mår bättre snart!

Kramar

2010-02-02 @ 12:02:56
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback