Familjen komplett

2010-02-23 08:42:26 Vardagsbabbel
» Kommentarer(0) «


Hämtade P på flygplatsen sent igår kväll. Planet landade 21.50. Min bästaste pappa insisterade på att följa med så han kom och hämtade mig med sin bil.

Nu är min lilla familj komplett igen och det känns himla bra. Idag ska P åka skidskor med skolan så han var glad när han traskade iväg för en liten stund sen.

Själv ska jag söka ett par jobb under förmiddagen och sedan åka till jobbet. Albin sitter här bredvid mig och grejar med sin astmamedicinanka. Är så stolt över honom för han har verkligen varit otroligt duktig på att ta medicinerna. Det var några dagar i början då han slet bort masken som ska sitta över näsa och mun men nu gör han precis så så som man ska göra, det vill säga tar långa djupa andetag i masken. Hoppas den trenden håller i sig länge ;)



Glöm inte att dra på er pälsen innan ni går utomhus idag, det är kaaallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback