GRATTIS ÄLSKLING ♥

2010-08-21 16:18:20 Högtider
» Kommentarer(4) «


Idag fyller min älskling 33 år - Hipp hipp hurra för honom!

Eftersom han jobbade natt blev det lång väntan tills han sovit ut så att jag och Albin kunde fira honom med paket på sängen. Efter sång och paketöppning (han fick två böcker från barnen och en inbjudan till middag med mig på restaurang nästa helg) så fixade jag i ordning stora räksmörgåsar som passade bra som brunch.



Hittade dessa bilder med text i arkivet. Har varit väldigt glest med bilder här på sista tiden. Dels har jag inte orkat ladda batteriet i kameran på länge, dels så har jag inte laddat in några foton i min nya dator.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hipp hipp HURRA!

Hoppas att ni får en fin lördag.

Kram Camilla

2010-08-21 @ 17:08:09
URL: http://emring.blogspot.com
Postat av: Jennie

Grattis till N och hoppas dagen var mysig! Vi ses förhoppningsvis på måndag - har nämligen gått och fått en dagisförkylning... Kram

2010-08-21 @ 23:47:57
URL: http://melkersmamma.blogspot.com
Postat av: Halloj världen! /Inger

Grattis till honom!



Ja du det där med teknikstrul. Jag har nu fullt på hårddisken i den stationära datorn och till den bärbara funkar inte internetuppkopplingen så ska jag lägga upp nya bilder nu måste jag använda USB-minne och springa mellan datorerna. Känns som att jag behöver lösa det här mycket snart...



Behöver kanske du också? :)

2010-08-22 @ 17:16:08
URL: http://blogg.aftonbladet.se/halloj
Postat av: Emma

Ni är så söta tillsammans... !!! :) Skickar en grattis hälsning till din andra hälft!



HOPPAS att ni mår bra:)kram

2010-08-24 @ 20:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback