Fredagskänslor

2010-08-13 15:32:59 Vardagsbabbel
» Kommentarer(2) «


Friday, it is!!

Vilken kass bloggsommar detta har varit för mig. Har jobbat mer än nånsin och eftersom jag sitter vid en dator i princip hela jobbdagarna så har jag prioriterat annat kvällstid.

Men helt släpper jag inte min blogg. Den är ju nästan som ett barn.

Just nu skriver jag på min alldeles nya lilla rosa bärbara. Tsck pappa som köpte denna helt spontant till mig (till toppenpris bör kanske tilläggas)!!

Är kvar på jobbet men tar en paus för ovanlighetens skull. Vad gör ni denna fredag?
Trots regnrusk känner i alla fall jag fredagskänslor. Fredagskänslor för mig är... hmm svårt att sätta fingret på.

Vad är fredagskänslor för er? Kan ni förklara? =)


Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Max snart 2 år

Fredagskänslor är att bara få vara utan en massa måsten =)

2010-08-13 @ 22:44:48
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Anna

Sara: Mm det har du helt rätt i + några små "vill-göra-tankar" kanske :) Du vet, "kanske kan vi grilla på lördag", "kanske tar vi oss en långpromenad ikväll" etc.

2010-08-15 @ 21:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback