Med risk för att låta...

2010-04-13 22:37:25 Vardagsbabbel
» Kommentarer(1) «


...negativ!

Det är tydligen inte alls det minsta bra att se ljust på framtiden. Som i mitt förra inlägg.

...Istället för att förkylningen fortsatte att avta tog den omtag. Nu hostar jag så att det känns som att lungorna ska gå sönder. Har försökt att somna för kvällen flera gånger nu. Men det funkar inte.

Och hostmedicinen har jag blivit allergisk mot. Nässelutslag. Läste bipacksedeln (eller vad det nu heter) och fick reda på att denna biverkning endast drabbar 1 av 1000. Nice.

Har även fått känna på hur det är att blöda näsblod flera gånger på en dag,

Albin är heller inte helt frisk än.

Och min bonusson kan inte somna för han saknar sin mamma så.

Finns det något mer som kan gå emot oss innan klockan slår midnatt?


Kommentarer
Postat av: Jessie

Ja du, känner igen det där. Så fort någonting bra händer, ja då vet jag att någonting negativt snart slår tillbaka...tråkigt men sant =/ Åh, har du också fått prova på nässelutslag, jag hade det för ett par månader sedan. Trodde jag skulle klia ihjäl mig. Hoppas ni snart blir friska =) Kram

2010-04-13 @ 23:30:40
URL: http://itsmejessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback