Gomorron påsk

2010-04-03 09:25:53 Högtider
» Kommentarer(2) «


Glad påsk på er!

Härligt med påskafton men attans typiskt så har Albin blivit sjuker... I natt har han spytt upp massa slem och haft feber. Hoppas det inte blir lika allvarligt som förra påsken, då han bara hängde i min famn helt utmattad efter mycket hosta. Nu har han ju astmamedicinerna i alla fall.

Vi hade en jättetrevlig kväll hemma hos grannarnas igår. Maten var som jag misstänke himmelsk! Och till dessert bjöd vi på marängtårta med grädde och jordgubbar.

Nu ska jag byta blöja på min snussis.


Kommentarer
Postat av: Sara

Va typiskt att han blev sjuk just på påsk!! Hoppas han mår bättre nu!

2010-04-04 @ 11:21:09
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Måsbarnet

Sara: Ja det är allt för typiskt... och nu mår han sämre.

2010-04-04 @ 21:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback