Pussgrodan

2009-09-08 21:54:33 Underbara barn
» Kommentarer(1) «


Snussisen min har blivit en hejare på att pussas. Men han delar inte ut pussar när som helst och allra minst till dem som bönar och ber (mig;)! Istället är han en svårflörtad liten groda som ger en puss när man minst anar det.

Att göra riktiga smackpussar har han lärt sig nu den senaste månaden och på sin 13 månadersdag den 21 augusti, när vi var i Bulgarien, fick jag min allra första riktiga smackpuss av min son. Stor händelse som jag nog aldrig glömmer.

I lördags när jag och Albin var hos mina föräldrar lärde han sig att göra slängpuss. Så sött så jag tror jag dör!



Kommentarer
Postat av: Sara

Max pussas med öppen mun. är mysigt men blir väldigt dregligt =)

2009-09-09 @ 09:22:50
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback