Lite ångest

2009-09-10 10:18:32 Vardagsbabbel
» Kommentarer(1) «


Snussen blir så lessen när jag lämnar honom på dagis. Usch. Magont!

Först brukar det gå jättebra innan han kommer på att jag ska gå därifrån. Han knatar in i till lekrummet innan jag ens har hunnit få av mig skorna och börjar genast greja med någon leksak. Sedan kommer jag in och ska säga hej då. Och när jag säger "nu ska mamma åka till jobbet" så reser han sig snabbt som busen med darr på läppen. Sedan bryter han ut i stortjut. Och då ska jag säga hej då och gå ut. Fy faro vad hjärtskärande jobbigt.

Skönt när jag ringer en stund senare och får bekräftat att det inte är några problem längre och att han bara grät en pyttestund. Puuuh.

Kommentarer
Postat av: Sara

usch va jobbigt! Max ska inte börja dagis förrän i augusti nästa år men jag tycker redan nu att det känns jobbigt att vi kommer att lämna bort honom då. som tur e ska marcus sköta inskolningen!

2009-09-10 @ 13:21:30
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback