Kylig morgon

2009-09-15 08:02:25 Vardagsbabbel
» Kommentarer(1) «


Tro det eller ej, men jag gillar de här kyliga morgnarna nu i början av hösten. Luften är så frisk och jag fylls av ett slags lugn. Hoppas jag kan bevara den känslan länge och slippa de långa veckorna av mörker i mitt sinne. Deppig brukar vara mitt förnamn, när både morgnar och kvällar är mörka och det mest bara är slaskigt ute.

Men nu är nu. Och det vet vi väl alla, att man ska leva i nuet. Lättare sagt än gjort många gånger.

Nu ska jag ska snart gå ut och fånga dagen.


Kommentarer
Postat av: Sara

jag tycker det är jättemysigt att hösten är på intågande!

2009-09-15 @ 09:29:10
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback