Kanske inte idag, kanske inte imorn.

2009-09-30 18:46:00 Känslor
» Kommentarer(0) «


Jag gillar inte den här känslan. Loggar in här flera gånger per dag. I min skalle bubblar det bloggidéer. Men där tar det stopp. Massa idéer men inte en tillstymmelse till verksta. Jag har så många foton som bara vill hoppa ut från kameran och göra entré här i min blogg. De pickar mig i nacken och då och då får jag ett stort fult jack i huvudet.

Jag vill så mycket. Jag vill, jag vill, jag vill.


Fylld av kärlek, av sorg, av längtan, av saknad, av drömmar, av tillfredsställelse, av rädsla, av oro och av ilska.

I mitt hjärta bär jag hela världen och lite till.

Jag älskar det. Jag svämmar över. Ibland sjunker jag och för ett ögonblick känns det som jag har drunknat. Simmar och simmar och simmar. Uppåt, bort bort bort från allt, men samtidigt tillbaka till alla känslor som nyss omfamnade mig.

Men någon kvalitet i bloggen kan jag inte bidra med. Inte nu. Kanske inte idag. Kanske inte imorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback