Husman

2009-09-15 21:29:54 Vardagsbabbel
» Kommentarer(0) «


Igår blev jag verkligen på toppenhumör när jag kom hem. Älsk stod och lagade pannbiffar, mos och gräddsås. Mmmm. Riktigt god husmanskost av en riktigt het husman.

Idag var jag lite dum och kritiserade honom för att det var så lite gjort när jag kom hem. Hade sett framför mig att Albins rum nästan var färdigtapetserat. Men nu när han har berättat att det har varit både uttryckning och det andra med det tredje så skäms jag faktiskt. Och alldeles nyss visade han att han inte bara har handlat massa mat för resten av veckan, utan även har varit supergullig och köpt två söta cupcakes till lilla mig. Åå vad jag smälte då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback