Gummistövlar till Abbe lelle

2009-09-07 11:54:00 Barnkläder
» Kommentarer(2) «




Jag tog mig iväg till stan igår och hem kom jag med två par gummistövlar. Båda paren är i storlek 21 men de skiljer sig åt ordentligt. De från Polarn O. Pyret verkar vara cirka en storlek mindre än Tretorn-stövlarna köpta på Stadium.

Tretorn-stövlarna är fodrade och eftersom de är större hoppas jag på att de blir perfekta till vintern och våren.

Båda verkar passa Abbes (ja, P har börjat kalla honom det och jag tycker det är ett ganska sött smeknamn) fötter men bäst passar stövlarna utan foder så det blir bra att starta med dem nu när det fortfarande är ganska varmt ute.

Albin är dock inte särskilt förtjust i sina nya pjucks. Han såg helt chockad och besvärad ut när han testade dem igår. De kändes nog ungefär som slalompjäxor känns för oss.
Trackback