14-månadersgrabben

2009-09-22 23:29:45 Albin fyller månader & år
» Kommentarer(4) «


Igår var det fjorton hela månader sedan mitt hjärteljus kom till världen

.



Han är en jävel på att klättra, så att ta sig upp för en stol är en lätt match. Så det ni ser på bilderna är ingen ovanlig syn här hemma. Han får inte röra datorn och det vet han ju så väl. Men ändå kan han inte hålla de små fingrarna borta. Så fort man vänder bort huvudet och han vet var datorn finns är han där på bara några sekunder.

Lilla snussen. Går på dagis. Har åtta tänder. Är fascinerande givmild med pussar. Stormförtjust i hundar och katter. Ler som ingen annan kan. Och smälter ner mitt hjärta till en varm klump flera gånger varje dag.

Ååå vad jag älskar honom oändligt mycket.

Kommentarer
Postat av: Becca

Å gud så söt han är!

ses imorgon. sak bli så kul.

kram

2009-09-23 @ 10:07:16
Postat av: Anonym

Haha! Tänkte precis skriva "Men guuud så söt" när jag såg att den kommentaren redan hade skrivits. Men, jag skriver det i alla fall. Guuud vad söt han är! =) Kramar från andra Anna!

2009-09-23 @ 13:45:05
Postat av: Måsbarnet

Hihi, ja visst e han! :) Kul att det inte bara är jag som tycker det, jag är ju ganska partisk om man säger så ;)

2009-09-23 @ 21:14:56
URL: http://withlovefrom.blogg.se/
Postat av: Jennie

Grattis Albin! Utvecklingen går i ett rasande tempo nu - man märker det nästan ännu mer tydligt när man jobbar. Varje dag har han lärt sig något nytt :)Ha det bra! KRAM



PS Tack för dina fina ord i min blogg! DS

2009-09-24 @ 21:21:46
URL: http://melkersmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback