Wiiihooo om några minuter är det måndag!

2009-11-08 23:43:32 Vardagsbabbel
» Kommentarer(1) «


Yippie! ...eller inte?! :/

Har haft en helt fantastiskt gosimysi underbar helg! Och jag vill inte att den ska ta slut. Hänger mig kvar vid den in i det sista nu innan tolvslaget. Behöver verkligen soooova men vill inte.

Tack Dan, Anna, Jessie, Johan och min kära familj för att ni har förgyllt min helg. ♥

Hoppas jag slipper få tillbaka den där klumpen-i-magen-känslan som jag kände i fredags. Hoppas det var en väldigt tillfällig känsla. Hoppas jag slipper höstdeppen i år.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Visst är det skönt med myyys :) Jag hoppas också att du slipper klumpar i magen. Idag skiner solen. Kanske skulle man masa sig ut...? Kram

2009-11-09 @ 10:31:24
URL: http://melkersmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback