Min bonus & jag

2009-11-19 23:23:19 Underbara barn
» Kommentarer(5) «



Vi två våren 2005


Sover räv tillsammans sommaren 2005


Dricker (alkoholfri) drink ur samma glas



P & jag år 2006



Min bonus & jag 2007 ♥



Snutte kramar min mage med bebis i. Vintern 2007/08



Vi två i kärlekstunneln juni 2008 :)


I Göteborg december 2008


♥ Vintern 2008/09


Vi tjaffsar och skriker och har oss rätt ofta du och jag vännen. Men det är trots allt du och jag som håller ihop i vått och torrt ändå. Vi går varandra på nerverna och vill så gärna få all uppmärksamhet av varandra dagarna i ända. Ena stunden är jag näst intill som en syster för dig och andra stunden ska jag vara den där uppfostrande vuxna stadiga klippan som vill lägga mig i allt i ditt liv ;)
Om du bara visste vad mycket kärlek du har gett mig under dessa år.
Om du bara visste vad mitt hjärta hoppade av lycka när du blev en del av mitt liv.
Om du bara visste vad jag älskade dig från första dagen vi sågs den där våren 2005.
Det var kärlek vid första ögonkastet mellan din pappa och mig.
Och att din pappa hade dig fick mig bara att älska honom ännu mer.

Du kommer alltid vara mitt första barn oavsett vad andra tycker om det.
Vi har ett band som jag vet är unikt.

Det finns inga andra som vi älskade P.
Jag hoppas du alltid kommer att minnas våra första år tillsammans
och att de flesta minnen är från de dagar vi har varit sams.

På sätt och vis älskar jag dig mest i världen för det finns faktiskt ingen annan som jag har kämpat så mycket för.

Din A i vått och torrt, i berg och dal.


Kommentarer
Postat av: Becca

Gud vilket fint inlägg gumman! kram kram

2009-11-20 @ 09:34:40
Postat av: Sara

Å va fint skrivet. jag blev alldeles tårögd!

2009-11-20 @ 09:49:48
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Jennie

Vackra ord och underbara bilder! Det är nog viktigt att man fortsätter behandla barnen som individer även om de får syskon. Att man gör saker med bara ena barnet ibland... Kanske lättare sagt än gjort, men ni verkar hitta på mycket bus och mys :) Trevlig helg på er! Kram

2009-11-20 @ 21:59:28
URL: http://melkersmamma.blogspot.com
Postat av: Jenny

åh vad fint, du fick mig att börja gråta. Det här borde du skriva ner i ett brev och ge honom när han tar studenten eller något.När han är stor nog att verligen förstå det. Hoppas att ni får en fin helg!!kram

2009-11-20 @ 22:09:50
URL: http://jennyjansson.blogspot.com
Postat av: Måsbarnet

Becca: Tack sötis.



Sara, Jennie & Jenny: Känns fint att man kan beröra andra genom att lätta sitt hjärta en smula. Väldigt fint tips från dig Jenny om att ge detta till P i framtiden. <3

2009-11-21 @ 18:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback