Hemmadag

2009-11-04 20:08:54 Vardagsbabbel
» Kommentarer(1) «


Har varit hemma med Snusse idag. Han är tyvärr inte fit for dagis än. Men på måndag ska han nog vara helt redo. Det märks på honom att han inte har träffat andra småbarn på länge nu... Hans humörsvängningar är värre än när jag har PMS!

Trots mycket gnäll och skrik från min fina son har dagen varit mysig. Lite småstressad över att jag missade en viktig dag på jobbet men imorn kan jag ta mig iväg igen, för då ska Albin ha sin mormor här.

Har hjälpt P med läxorna i ett par timmar och nu medan älsk nattar Albin ska jag passa på att jobba undan sånt jag kan göra här hemifrån, det blir nog mest fix och trix med dykarklubbstidningen.

Vad har ni gjort idag? Lämna gärna en kommentar så jag kan besöka era bloggar. Även kul med kommentarer från er som inte själva bloggar. Kram ♥

Kommentarer
Postat av: carro

tack så jättemycket för att du testade, men jag anade nästan det - jag kunde inte komma på alls hur det skulle gå till att få den längre. :) får ändra mina visioner lite :)



min dag har inte varit så intressant direkt. jobb jobb och åter jobb. 9-17 och 18-21 så nu blir det soffan - TV och mat.

2009-11-04 @ 22:20:26
URL: http://arrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback