Albin november 2009

2009-11-28 20:30:10 Underbara barn
» Kommentarer(3) «



Denna månad har Albin blivit intresserad av att rita


Det krävs stor koncentration

'
Ibland måste man hålla i pennan med båda händerna


Sedan viftar man hej vilt!


Då och då tar man en paus och charmar mamma ordentligt


När det är mörkt behöver man titta riktigt nära på sitt konstverk


Kvällen avslutar man med att ringa till pappa och säga gonatt...


...och göra en sådan där "sötast-i-världen-min" trots att man sitter på bordet som man inte får


Nästa morgon är man på topp igen. Full rulle!


När det är helg och det regnar ute, då är det mysigt att se på Pippi en stund


När det är lite bättre väder ute är det dags att gå ut


Ute finns det mycket att peka på




SÅ HÄR stor är jag nu!


Det är spännande att prova andras skor


Johans skor är störst och roligast!



Kommentarer
Postat av: Jennie

Vilka charmiga bilder :) Vad duktig han är på att hålla i pennan. Här har Melker just påbörjat sin konstnärskarriär och den liknar inte alls Albins :) Trevlig första advent på er! Kram

2009-11-28 @ 21:57:46
URL: http://melkersmamma.blogspot.com
Postat av: Sara

Vilka mysiga bilder! han ser så stor ut =)

2009-11-28 @ 22:13:56
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: carro

åh så stor han har blivit sedan jag såg honom..inte konstigt med tanke på att det är ett år sedan :)



jag är impad över att han verkar variera höger o vänster hand när han ritar. det är grymt!

2009-11-29 @ 11:51:48
URL: http://arrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback