Albins rum

2009-11-13 23:45:20 Vardagsbabbel
» Kommentarer(6) «


Jisses vilken tur att Reza klarade sig kvar i Idol. Jag tycker hon var helt fantastisk idag och det där med engelska uttalet lär hon ju hinna slipa på. Hon har ju hela framtiden framför sig som världsartist. Håller tummarna för en sprudlande karriär för henne! Förutom en grym röst verkar hon ha en charmig personlighet och en stor dos ödmjukhet. Den kombinationen gillar jag. Otrolig röst i kombination med översittarfasoner går bort för mig. Det är kärlek som gäller.

På tal om kärlek
tog mitt favoritprogram Ensam mamma söker slut förra veckan... buuuhuu. Jag gillade verkligen det och var så fäst vid alla personer som deltog i slutspurten i år. Mina favoriter var helt klart Ulrika och Lasse - så himla fina ihop och de båda verkar vara underbara människor. Det bästa programmet var när Ulrika tog upp barnfrågan och Lasse blev tårögd när han berättade hur mycket han längtar efter barn. Jag hoppas deras kärlek är stark nog för att de ska få sitt kärleksbarn, att Ulrika kommer fram till att hon vill ha ett till barn. Men de är nog redan nu en väldigt lycklig familj tillsammans med Ulrikas fina söner. All lycka till dem!



Från det ena till det andra - nu har äntligen Albins rum varit färdigtapetserat i några veckor och häromdagen satte jag upp de grodstickers jag fick som present från min tidigare arbetsgivare på Gallerix när Albin föddes.  Tog foton nu under kvällen men det blev inget bra resultat så det blir ytterligare ett photo shoot i morgon när det är dagsljus. Då ska jag ta detaljbilder på grodorna och lite annat smått och gott.





Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej Anna.

Tack snälla Du för fina ord!!! Det värmde Verkligen ända in i hjärtat!

Vilken jättefin blogg Du har och vilken fin familj ni är. Allt gott till er alla <3 Ta hand om varann.

Varma Kramar Ulrika från "Ensam mamma söker"

2009-11-14 @ 00:41:47
URL: http://http://www.tv3.se/ulrikasblogg
Postat av: carro

hihi..vilken fin kommentar här ovan :)



jag kollade också på ensam mamma iår...först var det för att helena var med (hon är ju från karlskoga hon me) men det är ett sånt program som man fastnar för. vad ska man nu se på söndagar?



du vännen..i guess ni kommer till gbg helgen 19-20? kommer ni redan på fredagen? isf vill jag boka en date då! :) åker nämligen hem till karlskoga på lördagen. annars kanske en fm-date på lördan?! kram på dej

2009-11-14 @ 13:29:02
URL: http://arrow.blogg.se/
Postat av: Måsbarnet

Ulrika: Oj, oj, oj - nu sitter jag med tårar i ögonen - vad glad jag blev att du tog dig tid till att besöka min blogg. Det bevisar ännu mer vilken vilken gullig människa du är och vilket stort hjärta du har. Vad bra att jag kunde ge dig lite glädje tillbaka - du som har gett mig så mycket glädje under programmets gång.



Carro: Ja precis, vad ska man nu göra en trist söndagskväll? :)



Jepp, vi anländer fredag kväll... rätt sent dock. Men du skulle ju kanske kunna komma till hotellet vi ska bo på och bada bubbelpool, antar att det är där vi hamnar efter tågresan. Hihi. Vi hörs vidare på telen honey.

2009-11-14 @ 14:33:39
Postat av: carro

absolut!! ska ni bo på samma hotell som förra året så är vi ju på samma gata :) vi styr upp något iaf. vi hörs! btw. jag vill ha snööööö!!! :)

2009-11-14 @ 16:54:47
URL: http://arrow.blogg.se/
Postat av: Måsbarnet

Carro: Men gud vad perfekt, det tänkte jag inte på!! Det är samma hotell, det är dumt att bryta traditioner ;)

2009-11-14 @ 20:07:05
Postat av: Sara

jag saknar också Ensam mamma söker. kommer bli tomt på söndagskvällarna framöver =)



Vad fint rum han har =)

2009-11-14 @ 21:50:02
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback