Öppna förskolan

2009-05-05 11:21:11 Vardagsbabbel
» Kommentarer(1) «


Funderar på att ta en sväng till öppna förskolan. Vädret är ju ändå kasst och Albin är inne i en period då han blir på bättre humör om han kommer ut på "äventyr" och träffar andra bebisar.


Rasmus Nalle.

Någon annan dag ska jag leta igenom mina kartonger som står i mammas och pappas garage. Har så många böcker och annat kvar från min barndom. Hoppas att jag hittar alla RasmusNalleböcker. De kan ju vara roliga både för P och Albin.


♥ Hoppas ni får en bra dag !

Kommentarer
Postat av: Karin

Äääälskar Rasmus Nalle! Dels är han så fint tecknad men det är också roliga berättelser.

2009-05-05 @ 20:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback