Ljusparty

2009-03-04 17:02:21 Vardagsbabbel
» Kommentarer(2) «


Blev inte värst mycket bloggande igår. Hade en så trevlig dag att tiden bara susade förbi.

Gick upp i bra tid så vid tolvtiden hade vi hunnit med både frukost, lek och lunch för Albin. Sedan bar det av till stan, där jag och snusse lunchade med Becca, Nova, Fia och Emil. Emil sken som en sol och Nova tuggade på kex med sina två små risgrynständer. Albin satt mest och glodde på en gubbe som satt vid bordet bredvid.

Blev även en shoppingsväng. Fick tag i ett par perfekta jeans till mig själv! Och en mjukisdräkt till lillen. Köpte jeansen på Gina Tricot och lämnade samtidigt tillbaka jeansleggingsen som jag shoppade förra veckan, de kändes nämligen inte lika bra på som de såg ut att göra. Synd, för de är himla snygga. Är dock tio tusen gånger nöjdare med de riktiga jeansen. Brukar ju ha så svårt för att hitta sådana som sitter bra både runt benen och i midjan. Och vi ska ju inte ens prata på vad svårt det är att hitta jeans som sitter bra över rumpan. Men dessa hade allt! Gött mos, som vi säger i Värmland.

Nu är snart ännu en dag förbi. Ska på ljusparty ikväll.

Ciao så länge ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

jeans är svårt tycker jag!! Jag har tydligen väldigt stora lår enligt jeanstillverkarna för de sitter alltid väldigt tight där fast de passar i midjan och nästa storlek brukar bli bra runt låren men för stora i midjan. Suck!! inte roligt ibland när strl 40 inte ens går över låren. men det är ju olika modeller!

2009-03-04 @ 22:07:44
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Måsbarnet

Sara: Ja det är svinsvårt med jeans. Själv har jag det motsatta problemet, att jeans som sitter bra i midjan oftast är för stora runt låren. Och om jag tar den storleken som passar perfekt över låren får jag knappt igen jeansen eftersom jag har fått större höfter nu efter gravditeten.

2009-03-04 @ 22:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback