I´m back - mer levande än någonsin

2009-06-02 23:11:24 Vardagsbabbel
» Kommentarer(3) «


Till sist har jag och älsk fått hem en lånedator från Expert. Har även fått besked om att reklamationen av vår dator är godkänd och att vi får tillbaka den i nytt skick i början av nästa vecka.

Skulle gärna vilja skriva att livet har varit dystert utan tillgång till internet. Det hade dock varit en lögn så jag föredrar att berätta sanningen. De här veckorna utan dator har varit riktigt helande för både kropp och själ. Att slippa ömma knutor i området kring skulderbladen har varit befriande, men framför allt har min hjärna tillförts mer frisk luft och mer av livet i äkta vara. Haha, nu låter det som att jag är en inbiten datanörd i vanliga fall - som helst undviker att gå utanför dörren. Så illa har det inte varit. Jag har allt hunnit med livets goda även under mina bloggtäta dagar. Möjligtvis har jag under de senaste veckorna lagt mer av min dyrbara tid på mys med älsk och sömn.

Hoppas jag kan hinna med både bloggandet och de där två extradetaljerna (ja, de jag nämnde sist i stycket här över) i fortsättningen. Kanske måste prioritera livet i äkta vara en smula mer än vad jag har gjort tidigare.

Appropå livet. Under helgen som gått har jag verkligen levt ut. Vädrets makter har varit helt på min sida och en klarblå himmel slår det mesta enligt mig. Värmebölja, sällskap av goa vänner och världens bästa familj, toppat med några glas vin, grillat och en uppblåsbar pool i trädgården är en bra sammanfattning av min helg. Bugg och salsa i vardagsrummet fram till halv tresnåret i fredags är värt att tillägga. Mmm livet när det är som bäst.

Men visst har jag saknat min kära blogg och mina bloggvänner. Kan knappt bärga mig tills jag får klicka mig vidare till Melkers mamma, Saras rum,  Fru Sofie, Tezzie, Jessie, Körsbärsgrön, Inger, Kärun och alla andra mysiga bloggar som förgyller mitt liv. Hoppas ni finns kvar bland mina läsare trots mitt långa avbrott.

Måsbarnet

Kommentarer
Postat av: Jennie

Välkommen tillbaka! Visst är det så att man inte borde sitta vid datorn hela dagarna... Vill ni kanske ses någon dag? Jobbar du? Kram

2009-06-03 @ 07:28:15
URL: http://melkersmamma.blogspot.com
Postat av: Karin

Absolut att jag är kvar och läser hos dig! Det är värre med inläggen hos mig! Kanske bara blir ett sommaruppehåll, kanske inte....

2009-06-03 @ 10:15:25
Postat av: Sara

Välkommen tillbaks! har varit tomt utan att läsa dina ord här =) och tack för att du har saknat mig med

2009-06-03 @ 10:43:08
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback