Tredje tanden på G!

2009-06-11 22:51:31 Albin fyller månader & år
» Kommentarer(1) «


Albin är i sitt esse nu om dagarna. 10 månader verkar vara en helmysig ålder som bjuder på många skratt och mycket spring i benen. Under de senaste dagarna har det dock varit lite småkinkigt emellan åt, vilket inte är likt Snusse. Idag hittade min mamma orsaken! - En liten liten pyttetand tittar ut i överkäken på vår goding. Tredje tanden är alltså här.

För övrigt är Albin väldigt mammig och pappig nu. Han busar gärna med andra och bjuder på några riktigt fina leenden, men mamma och pappa är dem som gäller när det är matning, nattning och blöjbyte. Och när jag nattar honom håller han i min hand så hårt, så hårt - inte en chans att du lämnar mig här helt ensam i spjälsängen mamma !

Men mysigt är det. =)

♥ Dagen till ära bjuder jag på en försenad tiomånadersbild.






Kommentarer
Postat av: Sara

va härligt! jag tycker också att vi har en underbar period nu. Max är 8,5 månad! han har fått 6 tänder nu. Gick så fort! de kom inom loppet av 2 månader!

2009-06-12 @ 09:13:52
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback