Somriga mors dag

2009-06-03 20:08:22 Högtider
» Kommentarer(0) «



P och jag hos min mormor.

I söndags var det min (och många andras) första riktiga mors dag. Fick frukost på sängen av N, snutte och snusse. Och på brickan fanns ett paket till lilla mig. Det var en mysdress - mjukisbyxor, t-shirt och trosor. På tröjan och trosorna står det Världens bästa mamma. = )

Dagen var helt underbar med strålande solsken och sommarvärme, så efter frukosten tillbringade vi några timmar i trädgården tillsammans med Jessie och Johan. Det var sol och bad för hela slanten. Johan invidge sina nya badbrallor. P var mer under ytan än över och N badade med Albin. Jag och Jessie passade på att steka hud.
Trodde inte att solen skulle ta mycket.


Snutte och Snusse njuter av den tidiga sommaren.

Framåt kvällen tog vi en runda med bilen till snuttes mormor, barnens farmor och sist men inte minst åkte vi till min mormor, där vi åt massa got mat och hjälpte till att kratta gräsmattan.

Måsbarnet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback