Ny dag - ny design

2009-06-08 10:16:12 Vardagsbabbel
» Kommentarer(3) «




Vaknade upp till min födelsedag. Älsk var redan på jobbet. Tassade upp och väckte P.
Gick ner till köket för att fixa frukost och möttes av en bukett lila syrener och en lapp med massa fina ord från N.
Å vad glad jag blev. Syrener betyder verkligen 8 juni för mig, eftersom de nästan alltid blommar lagom till min födelsedag. I år var de däremot mycket tidigare än så, men himla tur att de inte är helt överblommade än.

Nu vankas det mellanmål och efter det blir det jobb här hemifrån fram tills älsk kommer hem.
Då gör vi ett skiftbyte här hemma och jag sticker iväg till jobbet. Ikväll ska jag bjuda min goa familj på kalasfika.

Som ni kanske har märkt har jag pysslat med min bloggdesign i några dagar.
Vad tycker ni om dagens version? Tror att jag ska nöja mig med den tills jag har tagit nya foton på "barna".


Måsbarnet


Kommentarer
Postat av: Therese o Nellie

Tack för dina kommentarer :] Ja det känns verkligen som att vi är lyckligt lottade som har J. Inte alla som har den turen och ibland tar man nog för givet att det ska finnas någon sådan för alla.

Jag älskar att shoppa kläder till Nellan som ser mer "vuxna" ut, det är så sött på små barn hihi.



Ha en fin dag, kram.

2009-06-08 @ 12:19:41
URL: http://fesan.webblogg.se/
Postat av: carro

grattis min vän!

det är så söta kort på P och A du lagt upp. syskonkärlek!

2009-06-08 @ 12:57:42
URL: http://arrow.blogg.se/
Postat av: Jennie

Stort grattis på Din födelsedag! Hoppas dagen blir precis så underbar som den kan! Många kramar, Jennie och Melker

2009-06-08 @ 16:04:45
URL: http://melkersmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback